søndag 21. april 2013

Veldig stille.....


Inspirasjonen til å gjøre hobbyting uteblir fortsatt....


Derfor blir det veeeeldig stille her på bloggen....


Fotballaget til datteren min hadde basar her om dagen og til den fikk jeg strikket et sitteunderlag. Det er vel nesten det eneste jeg har fullført dette året.... Sliter med motivasjonen kan man si  ;)


Sitteunderlag strikket i Fritidsgarn- pinne 5,5 - la opp 80 masker og strikket opp farge for farge

Jeg ser fram til vår og lange kvelder der jeg greier å holde meg våken- ikke mye en får gjort på hobbyfronten når man stuper i seng 21.30...






5 kommentarer:

  1. Kjekt å høre fra deg allikevel og du ikke produserer så masse. Sitteunderlaget er flott.Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  2. Det er ikke alltid at energien og motivasjonen til å gjøre håndarbeid er på topp. Sånn er det bare. Koselig å høre fra deg uansett!! Fint sitteunderlag du har strikket!
    Ønsker deg ei fin ny uke!

    SvarSlett
  3. Å kom igjen nå!!! Du kan jo skrive om andre ting.... "Haven", f.eks!
    Dette går over Sissel, det vet du.... Snart så er du i gang igjen!
    Håper Søss kommer en tur hit også snart nå,...og at det blir skikkelig vår!
    Snakkes.....

    Klem Storesøss...

    PS. Artig å se Mathias på sykkel!

    SvarSlett
  4. Ja, det kan være tungt å komme i gang igjen etter en stille periode uten motivasjon og skaperglede. Og med noen uferdige prosjekter liggende som gnager på samvittigheten. Like bra å hive seg på noe helt nytt, så våkner nok kreativiteten til live igjen. (Vitamin D tilskudd kan forresten gjøre susen når man er vinterslapp.) Takk for kommentar om kortene hos meg. Ingen sting. Alt er limt på med dobbeltsidig tape. Husene kom ferdig slik du ser dem. Tusjet bare inn de hvite sprossene i vinduet. Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  5. Hei! Fant ikke noe annet sted å svare deg. Du kan bruke alpakka sammen med Kid Silk. Har brukt det selv og det blir fint. Har du 200 g har du mer enn nok. Beregn ca 7-8 nøster alpakka til skappel genser... Jorun.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!