torsdag 9. mai 2013

Ikke av de kjappeste.....


Nå har vel den verste Skappel-feberen lagt seg, så nå er det min tur til å starte på den genseren som "alle" har strikket MINST en av....


Jeg er ikke den som kaster meg over nye ting kan man si- det tar litt tid før jeg kommer diltende etter....


Denne skal eldstejenta mi få- tenker det kan være godt å ha en ullgenser til kjølige sommerkvelder :)


Om dere ser i sofaen her så ligger faktisk teppet mitt- NESTEN ferdig montert. Har bare litt over en langside med blonder igjen!


Og denne søte "duken" er en koppehånduk fra Nille kr 19,-

Har kjøpt meg nytt fotoapparat etter at det gamle mitt slutta å fokusere.... Så nå knipser jeg i vei og tester ut innstillinger og zoom. Ikke alltid like lett med helt nye menyer, men jeg kommer vel inn i det etterhvert.




Denne gangen landet jeg på et Panasonic DMC-TZ30

Vet ikke helt om jeg er fornøyd med enkelte innstillinger, men Zoomen er det ingen ting å klage på :)

Ha en fin kveld!

Hilsen Sissel


10 kommentarer:

  1. Jøss! Endelig et innlegg!
    Grattis med nytt kamera, ...nesten det samme som jeg...
    Det siste bildet er av et Piletre! Er du klar over det? hehe
    Ja nå blir nok frøkena førnøyd, når hun får seg ny genser!
    Ønsker dere alle ei fin helg,..for nå går vi rett fra den ene helgen til den andre!

    Storesøss..

    SvarSlett
  2. Skikkelig fin farge du har valgt til dorthe genseren.
    Gleder meg sånn til å se det ferdige teppet :)
    Slitan med nytt kamera :)

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  3. Den ser veldig deilig ut, den gensaren :) Heldig dattera di. Eg har ikkje strikka den, er heller ikkje den som hoppar på trender :)

    SvarSlett
  4. Så fin den nye headingen din er!
    Skal bli spennende å se genseren ferdig, flott fargevalg! :-)

    SvarSlett
  5. Du er ikkje den einaste som ikkje har strikka Skappel gensar enno. Eg har tenkt på å strikke til meg og/eller vesla, men er ikkje komt der heilt enno. Fargevalget ditt var nydelig, er veldig glad i blått sjøl.

    Ønsker deg og dine ei herlig helg, klem.

    SvarSlett
  6. Det ble veldig flotte bilder med det nye kameraet.Flott farge på garnet du bruker til Skappelgenseren.Ønsker deg en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  7. Eg er nok lik deg sånn...ikkje den første til å få moteriktige ting i huset,men har faktisk skappelgenser :) Fin farge på din!
    Ha ei flott helg...idag ser det ut til å bli fint ver,hurra! :)

    SvarSlett
  8. Ååååå for fine farger i genseren !!!
    Flotte naturbilder !

    SvarSlett
  9. Koselig blogg du har :)
    Nydelig farge du strikker Skappel genser av. Bedre sent enn aldri er det noe som heter ;) Jeg har enda ikke strikket Skappel genser, men har planer om å strikke en jeg og...
    Fine naturbilder du har tatt!

    SvarSlett
  10. Jeg stiller i samme kategori som deg - har garn til en Skappel-genser liggende på vent. Må bare gjøre ferdig andre prosjekter først. Og dem er det ganske mange av :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!