mandag 8. juli 2013

Turist i egen by?



Siden jeg er så heldig å bo i Bergen-


en vakker by på en fineværsdag benyttet jeg anledningen å ta med fotoapparat og to gode venninner på byen lørdag.


Når jeg har med fotoapparat legger jeg alltid mye mer merke til alle detaljene...


Utsmykning av Magne Furuholmen


nydelige blåfarger...


Skoskredet - om noen skulle være i tvil....


Koselige kafeer med møbler som har vært i bruk før- helt i tiden :) 


Flotte farger og kontraster


Trange smug- eller smau som de sier i Bergen



Fine inngangsparti.... kanskje er det ditt hus??


Mange detaljer om man løfter blikket :)


Som denne søte pusen som koser seg i solen....



Gitter foran butikkinngangen...


Mange detaljer jeg ikke har lagt merke til tidligere.



Og selveste Privatetterforsker Varg Veum!


En super ettermiddag som frister til gjentagelse! Fortsatt masse fint å se i byen mellom de syv fjell :)

Ha en fin sommerkveld- her skinner sola ♥

10 kommentarer:

  1. Mange flotte bilder! Ja, det er gøy å være turist i egen by. Som en miniferie hvor man ser ting med helt andre øyne. Og Bergen er jo en fin by da. Ønsker deg en hyggelig sommer!

    SvarSlett
  2. Ja der var det mange flotte detaljer, og ting å se!
    Kansje vi alle skulle gjort dette, en gang i blant....
    Se oss godt omkring, i nærmiljøet!
    Ser at "tastetrollet" har vært ute, eller kansje det gikk litt fort i svingene...hehe.
    Sees vel om et par uker....!

    Storesøss

    SvarSlett
    Svar
    1. (...ordet merke...har falt ut et par plasser...)Ellers ikke noe problem å skjønne hva du mener! Ha en fin dag!

      Slett
  3. Takk for en liten bilde-tur i Bergen!
    Jeg har bare vært i Bergen èn gang, nydelig by- og jeg kommer gjerne igjen!
    God helg til deg! :-)

    SvarSlett
  4. Bergen by er en by jeg godt kunne tenkt meg å besøke. Mange flotte ting å se på der forstår jeg. Deilig med sol og sommer. :)

    SvarSlett
  5. Ja det er så fint i Bergen når sola skinner. Da er vi glade da. Til helgen skal den komme igjen. Nydelige bilder du har tatt.
    Klem

    SvarSlett
  6. Herlige bilder. Bergen er en fantastisk by :-) D

    SvarSlett
  7. Nå fikk jeg lyst til å komme til Bergen igjen! Alltid koselig å besøke byen hvor vi studerte, husbonden og jeg:)

    SvarSlett
  8. Hei.
    Så flott blogg du har,mye fint du lager.:)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  9. Så fine bilder fra Bergen. Selv har jeg akkurat kommet hjem fra en flott tur i byen din, og jeg kommer gjerne tilbake :)
    Mye fint å se i bloggen din.

    Marit

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!