fredag 30. august 2013

Barnearbeid


Regner med at det er flere enn meg som har unger som kommer hjem med flotte håndarbeid de har laget i barnehagen eller skolen.


Her har jenta mi heklet en fin gryteklut og gutten min vevd en lapp (som han foreslo jeg kunne sy sammen med de andre lappene på lappeteppet mitt) Fant ut at de kunne være fine i glass og ramme på veggen på kjøkkenet :)


Og så har noen flere te-lys-lykter som jeg absolutt ikke trenger funnet veien til mitt hus...


Var på Ikea og da disse skjønne stod i hyllen til bare kr 9,- pr stk MÅTTE jeg bare kjøpe de...



Ja ja.... dårlig impulskontroll kan jeg iallefall innrømme at jeg har- men fine var de :)

Nå skal jeg finne fram hekletøyet og kose meg med The Voice :)

Ha en fin helg :)

4 kommentarer:

  1. Hei Sissel. Det var lurt å sette barnas håndlagede ting i ramme!! Det skal jeg legge meg på minne nå når mine barnebarn kommer med ting. :) Fine lyslykter...de så ikke jeg da jeg nylig var på Ikea. God helg. Klem Merethe

    SvarSlett
  2. Det er så koselig når ungene kommer hjem med det de har laget.Selv om det i perioder blir litt mye :) det var kjempelurt å ramme inn og samle det litt.

    God helg !
    Klem ,Kjersti

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig! Og så flott effekt av hullene i lyslyktene.... (Ja det var visst Karin som hadde foreslått for Helge at han kunne slenge seg nedover mens Eva og jeg var der, og leie naboleiligheta! ...siden hun dama ikke kunne være med.)

    Klem til dere, og god helg!

    SvarSlett
  4. Så fint å ramme inn ungenes håndlaga ting, det ble flott på veggen!
    Telys lyktene var veldig dekorative, skjønner godt at du falt for dem.
    Ønsker deg ei fin ny september - uke! :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!